tisdag 31 maj 2011

Hjälpa morfar....

I helgen har vi varit i stugan, som vi är ganska ofta på helgerna! Men den här helgen så var min kusin E med mormor och morfar!! Det va ju jättekul för då hade jag nån att leka med....fast det va lite tråkigt väder, så när vi va inne så tittade han mest på bumbibjörnarna!
Men på lördag så var det inget regn en stund, så då var vi ute och hjälpte morfar i trädgårdslandet....





Sen på söndag var det ju mammas dag....eller Morsdag som det heter, men jag kallar det mammas dag! Jag hade köpt en jättefin påse som jag hade lagt en påse med geléhjärtan och lotter i, mamma blev jätteglad!!
Jag hade även ritat fina teckningar till mormor ( som är mammas mamma) och till farmor ( som är pappas mamma) för Morsdag är ju allas mammors dag!!!

Idag har min mamma varit till tandläkaren igen, men jag fick stanna hemma och leka med morfar, vi läste böcker och la pussel.... vi hade det jättemysigt!

Jag har ju fått klossar idag oxå, och jag byggde ett torn som va lika högt som jag!! Men pappa hann inte ta något kort på det.....men det är jättekul med klossar!


Kram
Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar