onsdag 25 maj 2011

Tandläkarbesök.....

....men det va inte jag som skulle dit, för mina tänder är ju så fina!!
Mamma behövde vila lite....för när vi fick komma in i rummet så satte sig mamma i en stol som tanten fällde ner, så mamma kunde vila lite!! Hon vilade ganska fort så sen gick vi en sväng på stan!




Vet ni att det är sommar ute....mamma säger att det luktar sommar, och jag försöker förstå vilken lukt det är....det är lite svårt men nästa sommar kanske jag förstår lite bättre!
Mamma säger att det luktar gräs....men HUR LUKTAR DET DÅ???



Men det va ju ett tag sen jag skrev om allt roligt jag har hittat på så här kommer det i lite bilder...
 Farfar och farbror Mikael var och jobbade lite med skogen....
 ...lite slappa i soffan...
 ....leka lite i sandlådan va jätteroligt...
 ...mamma och jag vid majbrasan, det va mysigt men roligast va att gunga på dagiset...
 Jag ritade min första teckning till pappa....mamma hjälpte till lite...




 ...när man är liten och äter mat på IKEA då får man en glass!!! Yeay
 Pappa och min gudfar Henke, Svea och jag busade i parken på norra....mammorna fick sitta och vila lite!
 Här gungar vi hela gänget! Det är ROLIGT att gunga!!
 Mys med farfar uppe i Härnösand!
Och självklart lite dans!!!

Ta hand om varandra!
Kram Molly

1 kommentar: