torsdag 26 maj 2011

Somna själv!

Igår tyckte mamma och pappa att jag skulle försöka somna själv! Men det va jättejobbigt tyckte jag, jag är ju van vid att ligga i mammas eller pappas famn tills jag somnar och sen bär dom in mig till min säng så att jag kan fortsätta sova där.
Så jag var jätteledsen igår....men tillslut somnade jag såklart och!

Men när jag vaknade i morse var jag lite hes.....

Idag har mamma och jag tagit en långtur med vagnen, vi gick först till skönsberg där mamma skulle hämta nya d-droppar till mig.
Sen gick vi vidare till stan där vi tog en buss hem.
Då var det dags för lunch och sova middag....

Det gick jättebra, jag vart lite ledsen först när mamma sa att jag skulle sova gav mig en puss och gick ut.... men sen kom hon in igen, lade ner mig och sa varmt att jag skulle sova och att hon var alldeles utanför....så då somnade jag.

Nu sover jag sött i min säng, och jag somnade alldeles själv ikväll med....och idag behövde mamma inte komma in en enda gång!

Sov gott
Kram Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar