tisdag 8 februari 2011

Dansa inne inte ute!

I helgen sov jag över hos mormor och morfar, för mamma och pappa skulle gå ut och dansa........och jag fattar inte varför man måste gå ut när man kan dansa inne, det är ju så kallt ute!
Ja det är inte mitt problem, för jag fick busa,dansa och bada hemma hos mormor och morfar!

Sen när mamma och pappa kom och hämtade mig så sa dom att pappas moster och busKjell skulle komma och fira mig, lite i efterskott!
Jag fick en jättefin boll och en "rock on" gitarr......så nu ska jag starta band!! Just nu är det mamma, pappa och jag, kanske nån som vill vara med!?




Sen är det så roligt med ballonger...
...och ja, jag har en "bad hairday" men jag har ingen sån mössa!!!

Idag har jag bla. hjälpt mamma att plocka ur diskmaskinen.....tyckte att vi skulle ändra om lite...




Sen efter middagen så gick vi upp till farmor och farfar och farbror Niklas såklart, farmor kom hem lite senare för hon hade varit och blivit fin i håret!
Dom skulle äta makaroner och jag fick smaka....eller jag åt jättemycket för det va jättegott! Tack!
När det va dags att åka hem fick jag min välling av farmor och sen somnade jag i vagnen, så nu har jag en dejt men John Blund......vi ska springa och leka lite nu....

Kram Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar