söndag 20 februari 2011

Veckan som gått!

 Förra söndagen så kom min mormor och morfar över för att leka lite med mig och så skulle dom äta här också, det var jättemysigt men dom hade gärna fått stanna lite längre för att när dom hade gått hem så blev både mamma och pappa sjuka.....och ingen lekte med mig!
Men det gick över snabbt som tur var.

När vi satt där och skulle precis börja äta så ringer det på mammas mobil....det va min gudmor Minna som ringde, och hon stod nere i våran trapp och ringde.....sen kom hon upp såklart! Jag fick visa henne mina fina skor och sen hämtade jag hennes skor som också va jättehäftiga...jag ska också ha såna när jag blir stor!


Jag har ganska många skor...och jag vill helst ha på alla olika samtidigt!

På tisdagen så va mamma och pappa lite piggare så då kom Minna hit och vi busade lite och hon läste bok för mig.... Jag tycker om min gudmor jättemycket! Synd att hon bor så långt borta, hon bor så långt bort så att man måste åka tåg dit,jättelänge säger mamma!

På onsdag fyllde mamma år och då kom hela min släkt och firade henne, men jag saknade min faster (och "lillberra") hon va sjuk så hon stannade hemma!

Min farfar fick en specialare till fikat för han får inte äta socker, och vet ni, jag fick smaka lite glass av honom och det va väldigt gott det!!!

Sen läste mormor min favvosaga -"Molly flyger och far" men den handlar inte om mig utan om en mus som också heter Molly!

Sen har jag lärt mig att äta själv med sked, det går bra nästan jämt!! 

Det blir lite kladdigt här och där men det gör inget!

Kram Molly

1 kommentar: