lördag 12 februari 2011

Städa städa varje.......

.....lördag!!!

Idag har jag hjälpt pappa med det!!




-Men jag undrar vad som händer om jag drar ur sladden ur väggen....

..då blir nog inte pappa så glad! Så jag gör inte det.

Imorse så åkte mamma och jag till mammas jobb, (för hon skulle fixa lite blommor till min moster som skulle ha invigning av sitt och Kristins café!)

Där lekte jag med Camilla, Pauline och Carro för det var dom som jobbade idag, jag fick några kramar också ;) Dom va så snälla som gosade med mig lite medan mamma fixade!


Sen bar det iväg på invigning, jag fick ju min 1 års vaccination igår så jag har inte varit så jättepigg idag, men vi åkte ändå!

Det var jättemånga människor där, min mormor och morfar var där också....







Det är mysigt att få vara i mormors famn!
Nu ska jag sova och hoppas jag är lite piggare imorgon!

OCH snart ska jag få mysa med min gudmor Minna! För hon kommer hem idag! ;) Det längtar jag (och mamma ) till!

Kram Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar