onsdag 2 februari 2011

Nu är jag 1år!!!

Idag fyllde jag mitt första år....
Det har varit en kanondag, först när jag vaknade så kom mamma och hämtade mig och vi gick till mamma och pappas stora säng där pappa låg kvar, och jag fick mina första paket!





Sen hjälpte jag till att städa.....



...för skorna stog inte på rätt ställe, så jag tänkte sortera upp dom lite!!

Sen var det dags för att ta på mig mina finkläder, eftersom jag skulle ha kalas...jag försökte gömma mitt hårband i mammas garderob..men hon hittade det, så då var det bara att ha det på!!




Sen kom alla....

Först kom mormor och morfar..




...sen kom farmor, farfar och farbror Nicklas...




..och sen kom alla mina kusiner...och min moster och morbor, och min faster och farbror och "lillberra"!
Dom kom alla samtidigt så det blev jättemånga i hallen....



Jag gick naturligtvis och hälsade alla välkomna!
Och TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER!, Jag ska leka med alla dom imorgon...

Sen var det dags för tårta som mamma hade gjort till mig...



Jag fick smaka lite tårta!!!...



...för nu är ju jag stortjej!!

Kram till er alla
Molly

1 kommentar: