tisdag 1 februari 2011

Jag har varit lite upptagen....

...så nu var det längesen!

I helgen hade vi en dag med farmor och farfar, det va på lördagen som vi träffades...mamma, pappa och jag åkte upp och hämtade farmor och farfar, sen bar det iväg till Birsta, jag och mamma gick och kollade på kläder och pappa skulle hjälpa farmor och farfar på IKEA, dom ska skaffa ett nytt kök!

Mamma köpte ett par jättefina skor till mig och en tunika som jag ska ha på mig imorgon när jag fyller år!

Sen följde dom med oss hem och vi åt tacos...eller jag åt bara lite grönsaker men snart kanske jag kan äta det med dom!





Jag och farfar myste i soffan!, och busade lite!!

Sen på söndag så skulle vi få äta middag hos mormor och morfar så då gick vi dit! Det va som vanligt väldigt mysigt och jag fick visa morfar hur duktig jag är på att gå själv, för det har han inte sett!
    

Hemma hos mormor och morfar finns det små stolar som man kan sitta på när man är liten fast stor, jag klättrade upp på den och satte mig som en stortjej!!


Sen läste mormor saga för mig, men jag tyckte att vi skulle läsa alla samtidigt men det tyckte mormor vart lite konstigt!


VET NI ATT IDAG FÖR ETT ÅR SEN LÅG JAG I MAMMAS MAGE!!
OCH IMORGON FYLLER JAG 1ÅR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar