torsdag 27 januari 2011

Det går som en dans....

Idag har jag busat med min pappa, men efter lunch så gick vi ut med vagnen och så träffade vi Henke och Svea det va mysigt jag somnade en stund i vagnen och pappa fick surra lite med Henke.

Sen fortsatte vi busa, jag fixade lite med mina klossar.
Sen när vi satt och åt middag ringde mormor och frågade om hon fick komma och busa lite med mig och det är ju självklart att hon fick! Det är alltid så busigt när hon kommer :) Jag visade hur bra jag har blivit på att gå och hon fick även se mina fina klossar!




Min mormor är lite tokig, så man bara kan skratta!!


Igår jobbade mamma kväll så då gick vi upp till farmor och farfar......hi hi dom är ju så busiga med mig, och jag med dom!!! Jag la ringar på farfars huvud.....meh, då gjorde han ju likadant på mig :)
Vi åt stuvade makaroner och falukorv som pappa skar småbitar av så jag kunde äta, det va väldigt smaskigt.

Nu säger jag tack och godnatt!
Kram Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar