torsdag 13 januari 2011

vi vish jo a mery krismas..........

...det är en av sångerna som min julgran ( som jag fick av min snälla gammelmormor) sjunger och vibrerar till!
Jingel bels jingel bels jingel al te vej......är också en låt, men den går ju också att dansa till!
Ibland sjunger jag till låtarna, men det är bara när jag tycker att dom är bra!

Idag när jag hade ätit lunch så tog vi på oss våra ytterkläder och tog en promenad med vagnen, alltså pappa körde mig i vagnen.... hi hi tänk om jag skulle köra pappa i vagnen hi hi, det går ju inte! Ja men då gick vi till min mammas jobb för hon slutade jobba tidigt idag! Jag somnade i vagnen men när vi kom inanför dörrarna på mammas jobb så vaknade jag.

När jag hade vaknat lite bättre så fick jag vara med mamma, pappa och mammas jobbarkompisar i fikarummet på mammas jobb. Jag hittade en stång som jag busade runt, typ dansade lite fast utan musik!!

Sen gick vi på Ica och handlade lite mat, jag försökte få allas uppmärksamhet men det va som vanligt ingen som pratade med mig......

Nu sover jag i min säng, och hoppas att jag kan sova inatt utan att hosta!
Kram till er
Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar