onsdag 5 januari 2011

Jag kommer stå stadigt.....

...på mina stora fötter! Mamma tycker att jag har stora fötter, men det kan ju bara vara bra i framtiden när jag kanske ska börja åka skidor......då behöver dom inte köpa skidor till mig!!

Sen har jag ganska utstående öron också, men det är också bra så att jag kan höra vad alla säger..... Sen kan man ju kanske försöka göra som Dumbo ( den flygande elefanten ni vet..)
Igår sa min pappa ( på skoj ) att jag skulle fälla in dom och landa! :) hi hi han är rolig min pappa!!!

Igår fällde mamma och pappa ett träd i vårat vardagsrum.....det va julgranen som skulle packas ihop tills nästa år! Något tråkigt är att Ängeln som stod så snäll och glad i våran hall har också gått ner till källaren för nu ska hon sova i ett år..........tänk va skönt det skulle vara......sova ett helt år! Men vet ni, jag fyller ju snart ett år hi hi då kan man ju inte sova...hi hi..tokigt!

Idag har jag showat, busat men jag tycker mest om att DANSA!!!
 


God natt Kram Molly!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar