tisdag 4 januari 2011

Banan är bäst i alla lägen!

När mamma sätter sig vid datorn så går jag dit för då kanske hon slår igång en rolig låt att dansa till....
...
...har jag tur så blir det Sean BANAN, för han tycker jag är jätterolig att dansa till! 
Och det är väldigt gott att äta BANAN med!!

För er som vill ha bildbevis på att jag är en generös tjej ska få det nu...




...idag lämnade pappa oss tjejer hemma ensamma en stund men mamma är så j**la tråkig ( fast inte alltid, bara nu när hon är sjuk..) så jag vart less och gick och tjurade under databordet......


...för när jag går dit så kommer det ALLTID någon och plockar ut mig därifrån, för dom säger att det är massa sladdar där som inte jag får röra... men jag sätter mig bara där mest för att protestera!
Kram från lilla mig!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar