söndag 9 januari 2011

Igår....

...var jag hos min farmor och farfar heela långa dagen!, och det va så mysigt!
Mamma och pappa packade ihop alla saker som jag skulle ha under dagen och så åkte vi upp till dom!! Jag busade massor med både farmor och farfar, men vet ni jag vill ju busa med dockorna i hyllan, då säger farmor att dom kan gå sönder....och det vill jag ju inte heller, för då kan jag ju inte ens titta på dom!

Sen lämnade dom mig där för dom skulle ut på affärer och handla......och kläder hade dom köpt när dom kom hem!! massa kläder till mig ;) Det ska bli kul med lite nya!!

För vet ni, jag har ju småkräkts lite typ hela mitt liv, mest när jag va bebis! Men nu har jag slutat med det för jag är ju snart stortjej jag!!!

Jag fyller ju snart 1 år men först fyller ju min faster år, så vi ska fira henne och sen fyller min kusin 1år också så då ska vi ju på ett till kalas, så jag hinner öva tills jag fyller år!
Mamma säger att det är nästan som julafton, JIPPI tänkte jag då.....kommer tomten?? Men mamma sa att det är nästan lika för om man har tur så får man paket. Fast jag har ju inte skrivit nån önskelista.....äh jag blir ju glad om jag får ett paket, vettja! :)

Nu ska jag busa med min mamma och pappa
Hörs snart
Kram Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar