måndag 3 januari 2011

Nu var det längesen......

...jag skrev nåt här, men jag har ju varit sjuk igen....

Nu är jag piggare och kan uppdatera mitt liv för er!
Min bästa julklapp var helt klart:




den fick jag av min farmor och farfar :)

När man är sjuk måste man dricka mycket vatten säger mamma och pappa, och då gjorde jag det!






Hemma hos mormor träffade vi mina kusiner ( på bilden ärr min yngsta kusin Gottvid och min moster Maria) och jag kanske ska börja spela basket.....



...för det är jag ju jätteduktig på!! Hoppas att jag fått en "lång-gen" bara!
Jag vill va som min pappa för han är ju faktiskt ganska cool tycker jag...



Sen vet jag att man måste borsta sina tänder....och eftersom jag har två så måste jag ju göra det!!!




Nu är det min tur att ta hand om min mamma för nu är det hon som är sjuk, jag längtar tills vi alla är friska igen!

PS. Jag har blivit en väldigt generös liten tjej, för om jag hittar tex mammas mobil på bordet så går jag och ger den till henne, och samma sak med tv dosorna också som ligger så nära att jag når dom.....annars sträcker jag på mig så att jag når dom!! DS

Kram Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar