tisdag 25 januari 2011

Mina föräldrar förstår mig inte!

Det är så jobbigt för ibland när jag berättar saker för mina föräldrar så låter dom så konstigt tillbaka....bara massa ljud som da da do de osv.
Men jag förstår ju inte vad dom säger....Hoppas dom börjar prata riktigt med mig snart, för jag förstår inte deras joller!

Jag vill ju bara att dom ska förstå mig, men det kommer dom nog att göra så småningom...

...som idag när mamma och jag var på birsta och shoppade så ville jag att mamma skulle kolla på en tröja som jag tyckte va fin men hon förstod inte mig så vi gick vidare och kollade på mera kläder, men mamma köpte andra fina kläder till lilla mig!

Efter den här dagen blev jag väldigt trött men det ÄR så svårt att släppa taget.....
...jag KAN ju faktiskt missa nåt!!!!

Kram till er
Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar