lördag 15 januari 2011

Kusin vitamin!!

Igår kom mina äldsta kusiner hem till oss för att när det var jul så fick dom en julklapp av oss som va att dom skulle få komma till oss och titta på Toy story 3 på våran STORA Tv, men  mamma och pappa säger att det heter projektor men jag tycker att det är som en stor tv.
Min yngsta kusin var med och lämnade dom...




...jag fick en kram av honom!! hi hi han är ju för söt!
Sen lekte jag men mina storkusiner...
..vi hade väldigt roligt!

Idag har vi varit och hälsat på mina andra "kusiner", ja dom är ju hundar och katter så det är ju inga riktiga kusiner......men vet ni att jag ska ju få en till kusin!!! Det ska bli jättekul för då blir ju jag storkusin ;) 
För min faster Katarina har en bebis i sin mage, hon säger att den heter "lillberra" så då gör den väl det då! Hon fyllde år idag, Katarina alltså... så det var därför vi va och hälsade på dom!
Mamma och pappa fick massa god mat och smarrigt fika och jag fick äta banan och mjukmacka, men det tycker jag är jättegott så jag vart glad!

Sen har jag busat med mamma i soffan...det är så kul så jag skrattar på mig!!

Nu ska jag sova heeela långa natten!
Sov gott och god natt
Kram Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar