tisdag 18 januari 2011

Stortjej jag!!

Igår provade pappa och jag pappas gamla skor som han hade när han va liten, och jag kunde faktiskt ha dom! Kuligt!, Tänk att min pappa har haft så små fötter!

Igår så slutade mamma tidigt från sitt jobb och kom hem till pappa och mig.
Men på kvällen kom vi på att vi skulle bjuda över mormor och morfar på fika....

...dom kom ganska sent men det va himla roligt för då fick jag vara uppe längre än vad jag brukar! ;) hi hi Det var när dom var här som jag testade att gå lite längre själv, för förut så har jag också gått men då har jag kastat mig i famnen på mamma el pappa. Men nu kunde jag t.o.m. stanna till och hitta balansen för att sen fortsätta igen!

Så idag har vi varit ute och handlat lite och så åt vi lunch på IKEA för mamma va ledig idag, jag försökte prata med alla men det var bara en tant som stannade och pratade lite med mig!
Sen åkte vi hem till farfar och farmor, det var bara farbror Niklas som var hemma när vi kom, men sen kom både farmor och farfar hem från jobbet. Då fick jag visa dom också att jag kunde gå!
Sen måste jag visa en film till när jag dansar.....

Nu måste jag sova!
Kram Molly

2 kommentarer:

  1. Vad du är duktig på att gå Molly, och på att dansa. Vi ligger ofta på golvet och dansar till musiken som mamma spelar, eller så plinkar vi på våra pianon och dansar. Det är så kul att få läsa din blogg och se dina fina videos. Kram Ellen & Clara

    SvaraRadera
  2. Va kul att ni också tycker om att dansa! Då kanske vi ska dansa tillsammans någon gång! ;) Kram Molly

    SvaraRadera