onsdag 12 januari 2011

Vet ni.....

...att idag har jag och min pappa varit ute på äventyr......
...eller ja, vi gick upp till farmor och farfar men dom var inte hemma först så då fick jag vara ute lite och känna på snön...





...min pappa var så snäll så han gjorde "handtag" så att jag kunde hålla i mig!

Sen gick vi in och käkade lite kex med smör, mmmmm det är gott det!!



När vi hade varit där en stund så kom pappas moster, busKjell och min gammelmormor! ;) Det va så himla kul att träffa dom för det var ju jättelängesen jag träffade dom.
När vi hade fikat klart så fick jag sitta mitt på bordet och jag fick all uppmärksamhet......det tycker jag är riktigt kul, för då kan jag showa lite....




Det va inte bara jag som tyckte att det va roligt, farmor blåste upp ballonger som jag busade med.....vilken tur att min mormor inte var där, för hon tycker inte så mycket om ballonger!




Nu ska jag sova och försöka att inte hosta för mycket!
Kram Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar