fredag 7 januari 2011

Nu är vi friska!

Idag när jag vaknade så hade jag ingen feber *tjoho* skönt! och min pappa sa att jag hade legat i sängen i 14 timmar......är det mycket? Ja inte vet jag, men piggare är jag igen iallafall!

Så när jag hade sovit förmiddag så tyckte mamma att vi kanske skulle försöka oss ut, eftersom hon också är mycket piggare idag!!
Vi bestämde oss för att gå och hälsa på mormor och morfar! Dom blev jätteglada när jag kom och hälsade på, det var ju så längesen vi såg dom!
Mamma tyckte att jag skulle få åka vagn men pappa tyckte att vi skulle ta pulkan.....pappa vann för en gång skull ;) och det tyckte jag va bra!! För det är så himla kul att åka pulka, speciellt när pappa springer med den....då pirrar det lite i min magen men jag tror att det är kul!?

När vi kom hem så lagade mamma mat och jag busade med pappa! Sen efter maten så blev jag lite less så då bestämde sig pappa för att dammsuga lite, för det är han jättebra på! Så då hjälpte jag honom att städa medans mamma fixade fint i köket.
Men efter en stund blev jag lite less på båda dom så jag gick in på mitt rum och stängde dörren, för jag vill ju faktiskt leka med min "bollhoppare"! Och när pappa dammsuger så hör man ju inte när den spelar så därför stängde jag dörren!!
Men sen gick jag ut till dom igen för det är ju ganska tråkigt att vara ensam!

Nu är jag jättetrött efter denna långa dag men det är lite svårt att somna ändå.....
Sov gott
Kram Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar